Sample van Delhaize koffie

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Supermarktketen Delhaize is elke week goed vertegenwoordigd in de Belgische brievenbus met een folder waarin het gamma en de tijdelijke promoties op aantrekkelijke wijze worden voorgesteld. Om de consument nog meer te triggeren tot aankoop maakt Dehaize ook gebruik van sampling.

BD myShopi verzorgde de huis-aan-huis bedeling van twee gratis koffiecapsules van het merk Delhaize, verpakt in een leuk kartonnen doosje. De sampling actie was uitermate geschikt voor het lanceren van dit nieuwe product in het Delhaize-gamma. Door op deze manier een gratis ontdekkingsaanbod te verspreiden kunnen klanten letterlijk proeven van de kwaliteit die Delhaize in huis heeft.

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

12 + 0 =