Thematische seal insert van Selexion

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Het WK Voetbal van 2014 inspireerde tal van retailers om zich van hun meest genereuze kant te laten zien. Zo kregen maar liefst 1500 supporters van de Rode Duivels hun aankoop terugbetaald van elektrozaak Selexion. De communicatie van deze actie verliep via de seal insert en de thematische WOWbox van BD myShopi, die voor de gelegenheid een branding kreeg in de nationale driekleur.

Selexion verwijst zowel op de seal insert als op de WOWbox naar een speciale Selexion-website. Op www.iksupportermee.be konden klanten de voorwaarden voor deelname vinden en vielen er extra waardebonnen te winnen. Via de seal insert en de WOWbox hielp BD myShopi mee om extra traffic te genereren naar deze website.

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

3 + 5 =