Interactieve BD myShopi stand op de E-commerce Xpo
E-commerce Xpo, al jaren een vaste waarde met een jaarlijkse editie in Kortrijk, trok dit jaar voor de eerste keer over de taalgrens voor een editie in Luik. BD myShopi was van de partij met een interactieve stand waar e-bezoekers een interactieve myShopi folder op tablet konden doorbladeren. Het aantal interactieve folders op myShopi, waarin consumenten kunnen doorklikken naar de webshop van de adverteerder, stijgt elke week.
Het gebruiksgemak van de interactieve folder werd tijdens de E-commerce Xpo gedemonstreerd door bezoekers te laten klikken op hun favoriet product in de folder en hun gegevens achter te laten in de hoop dat product te winnen.
Lees alles over interactieve folders >>
Gastvrouw op de BD myShopi stand was Anaïs Tack, Business Development Manager Digital Marketing. Bezoekers konden bij haar terecht met vragen over het myShopi platform en de mogelijkheden om myShopi te integreren in hun marketingplan – van het koppelen van de eigen product feed aan myShopi tot locatie gebaseerde app notificaties.
Contacteer Anaïs voor digital solutions >>
Wat myShopi kan betekenen voor retailers en merken? Hoe werkt een interactieve folder? Hoe werkt een chatbot? Anaïs Tack legt alle voordelen uit in dit interview met Online Retailer op de E-commerce Xpo in Luik.