'Attention please’ voor de beste folders van 2017

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Al voor het vijfde jaar op rij organiseerden we bij BD myShopi de zoektocht naar de beste folders van het jaar. Deze verkiezing organiseerden we met partners AddRetail, RetailDetail, Profacts en Em. De Jong. De uitreiking van de prijzen vond vorige week donderdag op 23 november 2017 plaats, net voor de RetailDetail Night. De vakjury en consumenten beslisten ook dit jaar wie met de award 'Beste Folder Van Het Jaar' naar huis mocht gaan.

Attention Please! 

Tijdens ons voorprogramma ‘Attention please!’ kreeg u onder andere van Stefan van der Stigchel en Willem-Albert Bol theoretische inzichten over aandacht, maar ook de praktijk werd belicht met cases van Hoogvliet en Bebat. Kon u er niet bijzijn of wilt u alles graag nog even overlopen?  Dan kan u de presentaties downloaden via volgende link: 

Download hier de presentaties

Consumentenprijzen

Ook de categoriewinnaars van de ‘Folder van het Jaar’-verkiezing werden tijdens het voorprogramma bekendgemaakt. De prijs voor beste folder in de categorie ‘Supermarkten’ ging naar de grote winnaar van vorig jaar: Delhaize. In de categorie ‘Home, DIY, Tuin & Dier’ bleek Gamma de favoriet te zijn. De prijs voor beste folder in de categorie ‘Elektro & Telecom’ was net zoals vorig jaar voor MediaMarkt. En tenslotte was de beste folder in de categorie ‘Beauty, Lifestyle & Merken’ de folder van Kruidvat

Prijs van de vakjury

De prijs van de vakjury werd aansluitend uitgereikt tijdens de RetailDetail Night. En die ging dit jaar naar JBC. Deze folder sprong er voor de vakjury – bestaande uit negen vakspecialisten - uit met een consistente merkidentiteit, kwalitatieve fotografie en slimme activerende elementen.

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

14 + 1 =