Begin 2017 kondigde NPM Capital, aandeelhouder van BD myShopi, aan een verkoopproces voor BD myShopi te organiseren. Na grondige analyse van de verschillende voorstellen en toekomstige marktopportuniteiten heeft NPM Capital beslist om samen met het management van BD myShopi de komende jaren opnieuw een zeer sterk engagement aan te gaan. “We zijn blij dat we onder het dak van een vertrouwd huis verder kunnen werken aan de uitbouw van onze kernactiviteit, met een partner die gelooft in ons business plan voor de toekomst,” aldus Geert Schoenmaekers, CEO van BD myShopi.
We zien BD myShopi als een stabiele en duurzame organisatie die we verder willen ondersteunen in de strategische visie en het realiseren van de ambities naar de toekomst toe.
Koos Kramer, NPM Capital
Het doel is om BD myShopi verder te ontwikkelen als omnichannel activatieplatform. “We zien BD myShopi als een stabiele en duurzame organisatie die we verder willen ondersteunen in de strategische visie en het realiseren van de ambities naar de toekomst toe,” zegt Koos Kramer van NPM Capital. “Daarbij zal sterk worden ingezet op zowel de logistieke als de digitale component om maximaal traffic naar fysieke winkels en/of e-commerce omgevingen te realiseren.”
BD myShopi bedeelt wekelijks folders, samples, etc. in 4,5 miljoen Belgische brievenbussen en is daarmee marktleider in de distributie van ongeadresseerd reclamedrukwerk. BD myShopi is tevens eigenaar van het promoplatform myShopi, waarvan de app al meer dan 1,5 miljoen keer werd gedownload in België en elke maand 900.000 actieve gebruikers informeert en faciliteert met de digitale folders, klantenkaarten en unieke cashback kortingen en promoties van lokale en nationale retailers en merken.
Voor meer informatie of een interview kan u contact op nemen met:
Geert Schoenmaekers
CEO bij BD myShopi
T. 0032 2 756 96 51
E. geert.schoenmaekers@bdmyshopi.com
Tim De Witte
CCO bij BD myShopi
T. +32 497 97 18 18
E. tim.dewitte@bdmyshopi.com