Honderden gouden pagina’s in 2mio Belgische brievenbussen

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Elektroketen MediaMarkt lanceerde tijdens de eerste week van de paasvakantie de zoektocht naar de Gouden Pagina. Zowel online als in de brievenbus werd in honderden folders zo’n gouden pagina verstopt. Elke consument die een gouden pagina vond, won één van de prijzen met een waarde tot € 8.000.

Davy Claeys, advertising manager bij MediaMarkt Saturn België, blikt tevreden terug: “Dankzij deze ‘Gouden Pagina’-actie hebben we op een creatieve manier onze folder in de kijker gezet. Consumenten keken niet alleen uit naar de nieuwste MediaMarkt promoties, maar waren ook benieuwd of ze bij de winnaars waren”.

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

1 + 0 =