"Attentive reach is the new currency"

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

In 2012 hadden consumenten nog een gemiddelde attention span van 12 seconden. De dag van vandaag nog slechts 8. Het lijkt alsof je als adverteerder meer kans maakt om de aandacht van een goudvis te trekken – met een attention span van 9 seconden – dan de gemiddelde consument.

Als partner van het Vlerick Marketing Colloquium snijdt BD myShopi het topic ‘attentative reach’ aan tijdens haar Lunch & Learn. Verwacht u aan een hapklare interactieve sessie waarin innovation manager Kris De Kock aandacht heeft voor… aandacht, en ook wel het gebrek daaraan. Hij gaat dieper in op reclamemedia die er in tijden van communication overload in slagen om de aandacht van de consument voor langere tijd vast te houden.

Inschrijven voor deze Lunch & Learn doet u beter zo snel mogelijk, want het aantal plaatsen is beperkt.

Wanneer

11 mei 2017
Vlerick Marketing Colloquium: 8u00 - 18u00
BD myShopi Lunch & Learn: 12u45 - 13u30

Waar

Ghelamco Arena, Ottergemsesteenweg Zuid 808, 9000 Gent

Schrijf je in

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

2 + 2 =