De promo on seal van Selexion

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Het WK Voetbal van 2014 inspireerde tal van retailers om zich van hun meest genereuze kant te laten zien. Zo kregen maar liefst 1500 supporters van de Rode Duivels hun aankoop terugbetaald van elektrozaak Selexion. De communicatie van deze actie verliep via promo on seal, de gedrukte promotionele band op de buitenzijde van het BD myShopi folderpakket. De communicatie sprong dan ook meteen in het oog van bij het openen van de brievenbus.

Selexion verwees op de promo on seal naar een speciale Selexion-website. Op www.iksupportermee.be konden klanten de voorwaarden voor deelname vinden en vielen er extra waardebonnen te winnen. In dezelfde periode maakte Selexion ook reclame voor deze website via de myShopi seal insert in het sealpakket en via een advertentie in de thematische WK-WOWbox voor nog meer traffic naar hun speciale website.

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

13 + 5 =