De winnaars van de volle winkelkar zijn bekend

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Tijdens de  UBA Xmas Lunch op 15 december, de feestelijke netwerklunch van UBA waarvan BD myShopi partner is, deelden we niet alleen rijkelijk gevulde goodie bags uit maar viel er ook iets te winnen...

Aan de myShopizine photobooth kon men zichzelf op de cover van het magazine myShopizine laten zetten én een visitekaartje achterlaten in de hoop een volle winkelkar te winnen. Uit de vele inzendingen trok een onschuldige hand intussen twee winnende business kaartjes. And the winners are…

  • Boudewijn Van der Kelen (Brouwerij Haacht)
  • Bieke Biesbrouck (Coca-Cola)

De winnaars werden persoonlijk op de hoogte gebracht. Hou zeker deze website in de gaten om op de hoogte te blijven van alle B2B-events waar we met BD myShopi aanwezig zijn, en wie weet val jij volgende keer in de prijzen.

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

9 + 5 =