Deurhanger van Ethias voor meer visibiliteit

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Ethias spreekt met haar ruim aanbod aan verzekeringen een bijzonder ruim publiek aan. Geen betere plaats dus om zoveel mogelijk mensen in één keer te bereiken dan op straat, waar er veel passage is. BD myShopi bedeelde daarom voor Ethias duizenden deurhangers met het opvallende woord “VERK(n)OCHT” erop.

De deurhangers werden door de distributeurs bevestigd aan deurklinken allerhande om niet alleen bij de eigenaar van de woning in het oog te springen maar eveneens de aandacht te trekken van voorbijgangers. Ethias liet intussen weten dat er dankzij deze bedeling een opvallende stijging te zien was in het aantal offertes en contracten in de week in kwestie. Van een opmerkelijk resultaat gesproken!

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

10 + 3 =