Op donderdag 29 november vond het Consumer Activation Forum plaats. Met een uitgebreid programma rond het thema Perception vs. Reality deden meer dan 250 aanwezigen de nodige inspiratie en inzichten op over consumentenactivatie, inclusieve communicatie en meer.
De aanwezigen kregen 11 interessante sprekers voorgeschoteld, waaronder Hanan Challouki van Allyens, Filip Lemaitre van bureau50.be, Nathalie Dens van de Universiteit Antwerpen, Timothy Desmet van Profacts en creatieve cases gebracht door Davy Claeys van MediaMarkt, Krein Bons van vanHaren en Kim Ratajczak van HEMA. Onderaan de pagina kan je de alle presentaties van Consumer Activation Forum downloaden.
Download ook de brochure boordevol interviews met onze keynote sprekers en experts over inclusieve communicatie, prijsperceptie, Consumer Connection Survey en meer.
Download de brochure met de interviews >>
Op het einde van het Consumer Activation Forum werden naar goede gewoonte de consumentenprijzen voor de beste ‘Folder van het Jaar’ uitgereikt. Dit zijn de winnaars van 2018:
- Supermarkten: Aldi
- Home, DIY, Tuin & Dier: Hubo
- Beauty, Lifestyle & Merken: Kruidvat
- Elektro & Telecom: MediaMarkt
Aansluitend werd tijdens RetailDetail Night de vakjuryprijs uitgereikt. MediaMarkt ging dankzij hun “Golden Page” niet alleen met één van de consumentenprijzen maar ook met de ‘Folder van het Jaar’ award van de vakjury naar huis.
Was u er op 29 november bij? Bekijk zeker hier de foto's van Consumer Activation Forum en hier de aftermovie en deel met #CAF18.