Inclusieve communicatie, wat is dat voor een beest? Hanan Challouki (Allyens) en Filip Lemaître (The Silver Ones) lichten tijdens het Consumer Activation Forum van 29 november 2018 toe hoe u met uw folder respectievelijk ook millennials en 50-plussers bereikt. Want het volstaat niet langer om ‘gewoon de massa’ te bereiken.
Hanan en Filip tonen aan hoe we verder moeten denken dan de typische ‘me-marketing’, die onvoldoende rekening houdt met de leefwereld van onze doelgroep. De oplossing volgens onze sprekers? Voorbij onze eigen perceptie en back to reality!
Schrijf in voor pre-event 4 >>
Hanan Challouki van Allyens
Wie is Hanan?
Amper 26 jaar maar al een succesvolle en gepassioneerde onderneemster. Hanan Challouki is managing partner van het communicatiebureau Allyens. Ondertussen prijkt ze zelfs op de prestigieuze '30 under 30'-Forbes lijst dankzij de innovatieve aanpak en strategieën van Allyens.
Wat is haar expertise?
Allyens focust zich op inclusieve en virale communicatie met millennials als voornaamste doelgroep. Na amper 3 jaar kan Allyens al rekenen op klanten als Colruyt, VRT en Brussels Airport.
Waarom wil je haar presentatie niet missen?
Onze doelgroepen worden diverser, maar onze communicatie blijft hetzelfde. Daarom komt Hanan tijdens het Consumer Activation Forum toelichten hoe u inclusief communiceert en wat het belang hiervan is.
Filip Lemaitre van The Silver Ones
Wie is Filip?
Filip Lemaitre, zelf een volbloed babyboomer, startte in 2017 met The Silver Ones, een research en consulting platform met een focus op 50+ marketing en communicatie.
Wat is zijn expertise?
Filip geeft lezingen en hij adviseert en inspireert verschillende organisaties met marketing en communicatie projecten via zijn platform.
Waarom wil je zijn presentatie niet missen?
Wie denkt dat vijftigers, zestigers en zelfs zeventigers niet meer meetellen in onze samenleving komt best eens luisteren naar Filip tijdens Consumer Activation Forum.
Schrijf in voor pre-event 4 >>
Consumer Activation Forum: perception vs. reality - donderdag 29 november 2018 vanaf 12u00 - San Marco Village Schelle