Omni-channel omgezet in de praktijk
myShopi is in mei en juni alomtegenwoordig met de nieuwe campagne om de app te promoten. Bij BD myShopi prediken we dus niet alleen het omni-channel gedachtegoed, we zetten het graag zelf om in de praktijk:
-
Nationale TV-campagne van 9 mei tot 26 mei
- Nationale aandacht dankzij placemats in diverse horecazaken van 24 mei tot 20 juni
- Digitale campagne op diverse media sites
- YouTube campagne
- Seal branding op het myShopi folderpakket
- Promotie in het nieuwe myShopizine van 13 juni
Met meer dan 750.000 downloads van de app is het digitale platform myShopi het nummer 1 promotie en shopping platform op de Belgische markt. Met deze campagne mikt BD myShopi op een verdere groei van haar platform.
Focus op uw merk in juli en augustus
Tijdens de zomermaanden pakt myShopi ook uit met een nationale co-branding campagne. Adverteerders die samen met ons op nationale televisie en op de cover van Metro willen verschijnen, kunnen intekenen t.e.m. 1 juni.
Voor meer info of voor een interview, kan u volgende personen contacteren:
Tim De Witte
CCO
T. +32 497 97 18 18
E. tim.dewitte@bdmyshopi.com
Sophie Docx
Marketing Manager
T. +32 473 93 37 08
E. sophie.docx@bdmyshopi.com