Promo on seal

Uw call to action in de kijker

myShopi maakt zelf regelmatig gebruik van de mogelijkheid om via een gedrukte promoband op het folderpakket een gerichte call to action te lanceren. De inspiratie voor de zogenaamde “promo on seal” haalden we in Nederland, waar de lokale folderdistributeur deze vorm van communicatie al enkele jaren succesvol uitrolt met o.a. Intertoys, C&A en V&D.

Met een bereik van maar liefst 3,6 miljoen gezinnen in België leverde onze eigen seal bedrukking ons o.a. een verdrievoudiging op van het aantal downloads van de myShopi app. Ook voor u zijn de opties talrijk!

Waarom kiezen voor promo on seal?

  • Lanceer een actie bij maar liefst 3,6 miljoen huishoudens
  • Zet een nieuwe productlancering extra in de kijker
  • Promoot uw E-shop of website via een offline campagne
  • Genereer traffic naar uw verschillende winkelpunten
  • Kondig een opendeurdag of evenement aan

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

1 + 6 =