Omni-channel aanpak van Ikea

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

De lancering van de nieuwe Ikea catalogus gaat nooit onopgemerkt voorbij, net omdat Ikea de bedeling via alle mogelijke kanalen onder de aandacht brengt.

BD myShopi verzorgde naast de nationale distributie van de catalogus ook de bijhorende display advertenties. Zo konden de abonnees van onze newsletter doorklikken op een banner en werden extra leads gegenereerd via een splash page op de myShopi website en in de app. Na afloop van de catalogus-campagne bleef Ikea  inspireren met een verjaardagsadvertentie op de myShopi seal insert.

Activation channels:

  • Catalogus
  • Banner in newsletter
  • Splash page op website
  • Splash page in app
  • Seal insert

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

6 + 14 =