In een wereld waarin consumenten overladen worden met commerciële boodschappen, wordt het nog belangrijker om de aandacht van de consument te trekken én te houden. De sprekers op ‘Attention Please’ geven u inzicht in ‘aandacht’ in al zijn facetten.
Voorprogramma 'Attention Please' >>
Het event ‘Attention Please’
Op donderdagnamiddag 23 november organiseert BD myShopi ‘Attention please!’ met aansluitend de RetailDetail Night. Stefan Van der Stichgel (hoofddocent experimentele psychologie, Universiteit Utrecht) en Willem-Albert Bol (hoofd van Kenniscentrum Aandacht) belichten vanuit hun expertise de psychologie achter het aandacht zoeken en krijgen. Sebastiaan van Duijn en Dirk van Eunen lichten het belang van aandacht toe in de omni-channel strategie van Nederlandse supermarktketen Hoogvliet. Nele Peeters, marketing manager bij Bebat, vertelt hoe in-home advertising aanzet tot recycleren.
Hoe kan u zich inschrijven?
Inschrijven doet u via de website van RetailDetail. Klik op onderstaande link en klik via ‘voorprogramma’s’ door naar ‘Folder van het Jaar: Attention please!’. Uw inschrijving voor ‘Attention please!’ geeft u automatisch toegang tot RetailDetail Night.