Geloof het of niet, maar 31% van 'de doorsnee Belgen' heeft nog nooit van Tinder gehoord, en 17% weet niet wat Air BnB is. De Consumer Connection Survey van UBA, Profacts en BD myShopi toont aan hoezeer de leefwereld van de gemiddelde marketeer verschilt van die van de gemiddelde Belg.
Consumer Connection Survey
Connecteren marketeers nog met consumenten?
Niet alles valt in CIM-cijfers, surveys of tabellen te vatten. Een deel van uw communicatiestrategie komt dan ook voort uit gut feeling, uit uw perceptie van de 'doorsnee consument'. Maar komt die perceptie wel overeen met de realiteit?
Uit de Consumer Connection Survey blijkt alvast dat marketeers en consumenten niet méér van elkaar kunnen verschillen. Kunnen marketeers vanuit hun eigen 'bubble' dan wel optimaal connecteren met hun doelgroepen? Hoe zit het met hun perceptie van het (media)gedrag van de doorsnee Belg?
Tijdens het Consumer Activation Forum van 29 november leggen we de markante verschillen bloot tussen marketeers en de Belgische consument én vergelijken we de perceptie van marketeers met de realiteit. Een eye opener!
Schrijf u in voor Consumer Activation Forum >>