In het kader van neuromarketing nemen wetenschappers het brein van consumenten onder de loep om de impact van reclame te onderzoeken. En daar kun u natuurlijk profiteren.
Tijdens het event "Folder van het jaar: the science behind activation", voorprogramma van RetailDetail Night op 8 december 2016, stellen we daarom keynote speaker Martin De Munnik aan u voor, een neuromarketing expert met meer dan 50.000 hersenscans op zijn palmares.
Folderoptimalisatie: concrete antwoorden vanuit neuromarketing
De schat aan kennis die Martin De Munnik heeft opgedaan levert concrete antwoorden op, op vragen als: hoe valt uw folder beter op, hoe wordt de inhoud meer vertrouwd, hoe krijgt u de lezer naar uw website en hoe zet u 'de koopknop' aan?
Ontdek hoe ook de sprekers van Danone, Ikea, Touring, Adrexo, Profacts en BD myShopi kunnen bijdragen tot de optimalisatie van uw reclamefolder.
Win het ultieme neuromarketingboek!: "De Koopknop" Martin De Munnik
Beantwoord de wedstrijdvraag en maak kans op één van de 5 exemplaren van "De Koopknop", hét naslagwerk over neuromarketing dat elke adverteerder gelezen moet hebben.
WEDSTRIJDVRAAG: Hoeveel consumentenprijzen worden uitgereikt tijdens het event "Folder van het jaar: the science behind activation"? (Naar de tip.)