Op 19 april vindt in samenwerking met UBA en verschillende experts in online en offline activatie de 4e editie van de ‘Youngstar Activation Academy’ plaats. Een gratis Franstalige opleiding voor alle ‘young marketing potentials’ met maximum 5 jaar ervaring.
Welke topics komen aan bod?
- Tim De Witte (CCO) legt uit hoe BD myShopi zich profileert op de markt als omni-channel activatie platform en hoe u de folder kan integreren in uw mediamix.
- Kathleen Van Saet, product manager bij BD myShopi, maakt de nieuwe Door-to-Door cijfers bekend.
- Pierre Delferriere van Médiapub zal ons introduceren in de wereld van gemeentebelastingen op reclamedrukwerk.
- Jo Goossens van drukkerij Moderna licht ons verder in over het belang van de juiste keuze van het papier voor uw huis-aan-huis communicatie.
- AddRetail zal focussen op het creatieve aspect. Hoe kan u ervoor zorgen dat uw drukwerk in het oog springt?
- Béatrice Schoefs en Julie Jacobs (BD myShopi) presenteren enkele succesvolle cases in print en Pierre Wautier geeft meer inzicht in het onderdeel digitale activatie.
- Na de interactieve workshop trakteren we de ‘young marketeers’ nog op een rondleiding in het Logistic Centre van Waver, gevolgd door een receptie.
Inschrijven
Aarzel niet om u in te schrijven via onderstaande link.
Schrijf hier uw Youngstars in >>
*Inschrijvingen zijn pas officieel na ontvangst van bevestiging door de organisatie. Wees er snel bij, want de plaatsen zijn beperkt.