RetailDetail en partners BD myShopi, Pubmarket en Profacts presenteren een compleet nieuw namiddagprogramma over ultieme activatie door middel van neuromarketing, prijspsychologie en creativiteit. Sprekers zoals Gregoire van Cutsem (Touring), Christine Vermorgen (Ikea) en Pierre-Louis Bertrand (Danone) delen inzichten, resultaten en tips voor optimalisatie van offline en online folders. Ook is het uitkijken naar keynote speaker Martin de Munnik, founding partner en strateeg van Neurensics, en de verkiezing van de beste folders van het jaar 2016.
Sprekers
-
Profacts
Jelle Demanet - Post-doctoral researcher
Profacts licht cutting edge onderzoeksmethodes toe om de efficiëntie van promocommunicatie te verhogen. De daaruit resulterende psychologische trucs helpen om folders, websites of verpakkingen te optimaliseren.
-
Touring
Gregoire van Cutsem - Marketing & Sales Director
Prijspsychologie in de folder: welke prijsstrategieën kan je toepassen om de impact van je folder te vergroten? Grégoire Van Cutsem deelt zijn concrete tips en tricks voor adverteerders.
-
BD myShopi
Toon Coppens - Strategy Manager
The mobile folder: app 2 store. Ontdek het belang van de mobiele folder voor m-commerce en fysieke winkels alsook zijn mogelijkheden met betrekking tot interactie, optimalisatie, analytics en sales attributie.
-
Adrexo
Stéphanie Grodard - Directeur Marketing and Digital Platform
Adrexo, de n°1 private DDM operator van Frankrijk, doet aanbevelingen voor de folder op basis van onderzoek naar consumenten en consumptiepatronen en stelt de resultaten van haar eye tracking onderzoek voor.
-
Ikea
Christine Vermorgen - Advertising & catalogue manager
De Ikea-catalogus is een echt boegbeeld in België. Dit jaar heeft Ikea meer dan ooit tevoren de nadruk gelegd op storytelling en experience. Christine Vermogen licht de strategie en aanpak toe.
-
Danone
Pierre-Louis Bertrand - Senior brand manager
Danone onthult het geheim achter de succesvolle omnichannel Oikos campagne waarin de folder een belangrijke rol heeft gespeeld.
-
Neurensics
Martin C. T. De Munnik - Neuromarketing Expert
Met onderzoek naar meer dan 2.000 marketing-stimuli in meer dan 25.000 MRI-scans behoort Martin de Munnik tot de meest ervaren neuromarketeers ter wereld. Hij neemt ons mee in een bijzondere reis door het consumentenbrein: hoe beslissen we, hoe kopen we en hoe kan je dat beïnvloeden?
Uitreiking van de beste folder van het jaar
We reiken 4 consumentenprijzen uit in de categorie Supermarkten / Home, DIY, Tuin & Dier / Electro & Telecom / Beauty, Lifestyle & Merken. De winnaar van de vakjury wordt aangekondigd tijdens RetailDetail Night.