Consumer Activation Forum - Perception vs. Reality

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven


Ik zit op Twitter, dus iedereen zit op Twitter. Is dit wel zo bij uw doelgroep? BD myShopi besloot samen met partners RetailDetail, AddRetail, Profacts en Em de Jong
om enkele experts uit te nodigen om bepaalde percepties ten opzichte van de realiteit uit te klaren op 29 november tijdens Consumer Activation Forum in aanloop van RetailDetail Night. 

De experts op het Consumer Activation Forum gaan dieper in op de verschillende mogelijkheden om verder te denken dan uw eigen bubbel. Consumenten uit een meer diverse markt leren bereiken is het doel.

Nathalie Dens geeft les in Marketing Management en consumentgedrag op de Universiteit van Antwerpen en de Antwerp   Management school. Nathalie zal een breder kader scheppen rond de stereotypes binnen het thema Perception vs. Reality. 

Filip Lemaitre startte in 2017 met The Silver Ones, een research & consulting platform met focus op 50+ marketing  en communicatie. Filip geeft lezingen, advies én hij inspireert verschillende bedrijven met marketing en communicatie  projecten via zijn 50+ platform. 

Hanan Challouki is managing partner van het communicatiebureau Allyens. Zij focussen zich op inclusieve,  virale communicatie met Millennials als grootste doelgroep. Ze is nog maar 26 jaar, maar Hanan prijkt al op de prestigieuze   '30 under 30' lijst van Forbes. 

Timothy Desmet is oprichter en managing partner van Profacts. Hij bouwde Profacts mee uit tot het snelst groeiende  onderzoeksbureau in België. Timothy komt spreken over prijsperceptie aan de hand van enkele innovatieve technieken.

Marieke De Koning, managing partner de Reclamefabriek, een middelgroot bureau in Amsterdam waar alles draait om een   efficiënte en effectieve aanpak. Marieke is een van de 100 NextWoman van Nederland (een door de jury gekozen groep van   100 succesvolle en inspirerende ondernemende vrouwen).

U kunt zich laten inspireren door aantal boeiende praktijkcases van MediaMarkt, vanHaren en Hema.

Ontdek bovendien de resultaten van Consumer Connection Survey, een onderzoek naar de lifestyle en het mediagedrag van de marketeer en de “gemiddelde” Belg. Leeft de marketeer in een bubble? Zijn marketing professionals in staat het (media)gedrag van “de gemiddelde Belg” juist in te schatten? Dit onderzoek werd uitgevoerd in opdracht van BD myShopi in samenwerking met de UBA in oktober 2018. 

Kortom, u gaat na Consumer Activation Forum - Perception vs. Reality met veel bruikbare tips & tricks naar huis. 

Schrijf u in voor CAF >>

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

9 + 7 =