Infrabel sensibiliseert via huis-aan-huis campagne

Creatief met folders

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Kabeldiefstallen op het Belgische spoornet zijn een dure grap. Een aardige rekensom op Infrabel’s recentste sensibiliseringscampagne zal dan ook een ‘eye-opener’ zijn voor vele mensen. En laat dit nu juist hetgene zijn dat Infrabel met haar nationale campagne oogt te bereiken: aandacht om deze problematiek aan te vechten en mensen te mobiliseren dit soort misdrijven te melden.

Infrabel schakelde onder andere een creatieve vorm van huis-aan-huiscommunicatie in om buurtbewoners van spoorwegen waakzaam te maken. De bewoners ontvingen in hun brievenbus een folder in de vorm van een stuk elektriciteitskabel. Daarop stond alle informatie te lezen over verdachte situaties en een meldpunt met telefoonnummer waarop mensen terecht kunnen. Om het aantal misdrijven terug te brengen, is het uiteraard essentieel dat zoveel mogelijk partijen een oogje in het zeil houden.

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

13 + 0 =