myShopi cashbacks winnen op elk terrein

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Begin juli en eind augustus was myShopi alomtegenwoordig op de meest uiteenlopende kanalen met enkele bijzonder interessante cashbacks. Tijdens de periode waarin de acties van o.a. Unilever, SCA en Mobistar gepromoot werden via de eigen media van BD myShopi, werden TV en Youtube ingezet voor extra awareness.

Met de myShopi seal insert op 4 miljoen exemplaren en de myShopi app met 600.000 downloads genieten de cashbacks van de klanten van BD myShopi standaard van een massaal bereik. In combinatie met een activerende folder in het myShopi folderpakket worden dan ook mooie redemptiecijfers behaald voor tal van FMCG-producenten, retailers en andere adverteerders.

Complementair aan deze promotionele pijler zet BD myShopi blijvend in op brand awareness voor myShopi en haar klanten. Zo werden in juli en augustus de nieuwe myShopi TV-spots uitgezonden op Vier, Vijf, Vitaya en VTM. Via co-branding met myShopi kregen de partners in kwestie heel wat extra opportunities to see voor hun cashbacks. De campagne werd overigens doorgetrokken op YouTube, Metro, enz.

 

Interesse in co-branding met myShopi? Neem contact op met uw accountmanager of stuur een e-mail voor meer info.

Bekijk hier de TV-spots van de campagne van augustus.

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

1 + 4 =