Nieuw Promo CRM project met myShopi en Garnier

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven
  • Na Club Nestlé heeft nu ook Club Garnier haar deuren geopend. Daarmee vormt Club Garnier het tweede Promo CRM project van myShopi met een belangrijke FMCG-producent.

    Consumenten die zich registreren voor Club Garnier krijgen toegang tot additionele cashbacks van Garnier, zowel via de myShopi website als de myShopi app. De cashback promoties kunnen door Garnier van persoon tot persoon worden aangepast, gebaseerd op de interesses, cashback gebruik en profielgegevens van de consument. Elke maand worden de promoties op die manier aangepast. Het gebruik van een cashback promotie voor de consument is volledig gelijkaardig aan die van een generieke cashback binnen myShopi.

    Promo CRM laat toe om Customer Relationship Management in te zetten voor promotionele doeleinden. Het is de ideale manier om de digitale community van een merk eenvoudig te inspireren en te activeren tot aankoop. Merken blijven zelf beheerder van de inspirationele content binnen hun online community, terwijl myShopi zorgt voor de promotionele ondersteuning met bijhorende cashback promoties. Zo wordt de brand loyalty optimaal gestimuleerd en verhogen de kansen op een hoge repeat rate.

    Opent uw eigen Club binnenkort de digitale deuren op myShopi? Aarzel niet om ons te contacteren voor meer info.

    Contacteer ons

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

9 + 1 =