Nieuwe adverteerders en een nieuwe consument in myShopizine II

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Adverteerders die willen activeren met inspirerende content zijn bij BD myShopi aan het goede adres. Met het nieuwe magazine myShopizine bereikt BD myShopi 4x per jaar maar liefst 1,5 miljoen Belgische huishoudens. Vandaag wordt officieel de tweede editie gelanceerd.

Na een eerste editie met adverteerders zoals Vandemoortele, Mars Foods, Jetair, enz. is er nu de zomereditie van myShopizine waarin Coca Cola Enterprises, A.S.Adventure, Johnson & Johnson e.a. de consument in de watten leggen met tips en weetjes om het beste uit hun producten te halen.

De “rendez-vous” tussen adverteerders en onze centrale consument – in dit geval de 45-jarige Annick uit Oudenburg – levert ook nu weer een magazine boordevol shopping tips op waar consumenten echt iets aan hebben. Waarop moet je letten als je een eerste smartphone koopt voor je kinderen, of als je vlees in huis haalt voor de barbecue? Wat heb je nodig om een verfrissende cocktail te maken? En waar laat je best je fotoalbum maken?  Deze - en nog veel meer - vragen worden door Annick
beantwoord in de zomereditie van myShopizine.

Oh ja, myShopizine zou myShopizine niet zijn als er we niet een handige shopping guide en een stel straffe kortingsbonnen bovenop deden. Ook op die manier blijven adverteerders massaal activeren, en de consumenten zijn er – zoals te horen was in de focusgroepen na lancering van de eerste editie – dol op!

Lees myShopizine nu digitaal

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

8 + 4 =