Vraag een offerte aan Contacteer ons
Volgens de nieuwe Door to Door Impact Survey (2017) van BD myShopi lezen 9 op de 10 Belgen de reclamefolders die ze in hun brievenbus ontvangen. De studie toont aan dat de overgrote meerderheid van de Belgen deze folders vaak en intensief leest, en dat ook millennials – de generatie tussen 18 en 35 jaar – gretig met hun neus in de folders zitten. Volgens BD myShopi maakt het “foldermoment op zaterdagvoormiddag” traditioneel deel uit van de winkelroutine van de Belg. Folders blijven dus een sterkhouder in de marketingmix van retailers. Tot slot valt op dat consumenten de folders ook lezen om zich te ontspannen. De volledige studie kan u downloaden onderaan deze pagina.
De folderbedeling is de ideale manier om voor een lage kost per contact tot 4,5 miljoen huishoudens te bereiken. Afwijkende formaten kunnen per klant en per project worden besproken. Klik op de onderstaande knop voor meer informatie over de mogelijkheden tot segmentatie.