Steeds vaker wordt de consument via huis-aan-huis campagnes gerichter aangesproken. Dit is mogelijk dankzij een geografische selectie van het verspreidingsgebied en socio-demografische segmentatie. Uw campagne komt bijgevolg zeer kostenefficiënt bij een eerder specifieke doelgroep terecht. BD myShopi helpt u bij graag het bepalen van de sectoren en consumentenprofielen voor de verspreiding van uw communicatie.
Geografisch segmenteren
BD myShopi heeft België opgedeeld in meer dan 5.500 geografische sectoren – heel wat meer dus dan de zowat 589 gemeenten in ons land. Een sector omvat gemiddeld 850 brievenbussen. Door uw drukwerken of samples te laten bezorgen in de sectoren van uw keuze wint uw campagne aan efficiëntie.
Socio-demografisch segmenteren
Binnen onze meer dan 5.500 BD myShopi sectoren kunnen drukwerken en samples gericht worden gedistribueerd op basis van de meest voorkomende consumentenprofielen, bv. in een sector met oververtegenwoordiging van jonge gezinnen met een middelgrote tuin.