BD myShopi presenteert: The science behind activation

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

Folder van het jaar - The science behind activation

RetailDetail en partners BD myShopi, Pubmarket en Profacts presenteren een compleet nieuw namiddagprogramma over ultieme activatie door middel van neuromarketing, prijspsychologie en creativiteit. Sprekers zoals Gregoire van Cutsem (Touring), Christine Vermorgen (Ikea) en Pierre-Louis Bertrand (Danone) delen inzichten, resultaten en tips voor optimalisatie van offline en online folders. Ook is het uitkijken naar keynote speaker Martin de Munnik, founding partner en strateeg van Neurensics, en de verkiezing van de beste folders van het jaar 2016.

Schrijf in voor dit event

Sprekers

  • Profacts
    Jelle Demanet - Post-doctoral researcher
    Profacts licht cutting edge onderzoeksmethodes toe om de efficiëntie van promocommunicatie te verhogen. De daaruit resulterende psychologische trucs helpen om folders, websites of verpakkingen te optimaliseren.
     

  • Touring
    Gregoire van Cutsem - Marketing & Sales Director
    Prijspsychologie in de folder: welke prijsstrategieën kan je toepassen om de impact van je folder te vergroten? Grégoire Van Cutsem deelt zijn concrete tips en tricks voor adverteerders.
     
  • BD myShopi
    Toon Coppens - Strategy Manager
    The mobile folder: app 2 store. Ontdek het belang van de mobiele folder voor m-commerce en  fysieke winkels alsook zijn mogelijkheden met betrekking tot interactie, optimalisatie, analytics en sales attributie.
     

  • Adrexo
    Stéphanie Grodard - Directeur Marketing and Digital Platform
    Adrexo, de n°1 private DDM operator van Frankrijk, doet aanbevelingen voor de folder op basis van onderzoek naar consumenten en consumptiepatronen en stelt de resultaten van haar eye tracking onderzoek voor.
     

  • Ikea
    Christine Vermorgen - Advertising & catalogue manager
    De Ikea-catalogus is een echt boegbeeld in België. Dit jaar heeft Ikea meer dan ooit tevoren de nadruk gelegd op storytelling en experience. Christine Vermogen licht de strategie en aanpak toe.
     

  • Danone
    Pierre-Louis Bertrand - Senior brand manager
    Danone onthult het geheim achter de succesvolle omnichannel Oikos campagne waarin de folder een belangrijke rol heeft gespeeld.
     

  • Neurensics
    Martin C. T. De Munnik - Neuromarketing Expert
    Met onderzoek naar meer dan 2.000 marketing-stimuli in meer dan 25.000 MRI-scans behoort Martin de Munnik tot de meest ervaren neuromarketeers ter wereld. Hij neemt ons mee in een bijzondere reis door het consumentenbrein: hoe beslissen we, hoe kopen we en hoe kan je dat beïnvloeden?    

     

Uitreiking van de beste folder van het jaar

We reiken 4 consumentenprijzen uit in de categorie Supermarkten / Home, DIY, Tuin & Dier / Electro & Telecom / Beauty, Lifestyle & Merken. De winnaar van de vakjury wordt aangekondigd tijdens RetailDetail Night.

 

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

8 + 5 =