Sampling

Uw product als visitekaartje

Een product in de brievenbus van de consument is het allerbeste visitekaartje voor uw merk of winkel. Uit de jaarlijkse Door To Door Impact Survey blijkt dat staaltjes die unieke offline kracht bezitten om de zintuigen te prikkelen door het product echt te laten voelen of proeven.

Uit onze Customer Impact Survey blijkt bovendien dat sampling effectief bijdraagt tot een positieve merkbeleving. Huis-aan-huis bedeling van uw product zorgt er dan ook voor dat de consument uw product helemaal naar waarde kan schatten.

  • Zet een nieuw product of een limited edition in de kijker en meet de reacties na afloop
  • Kies uw verspreidingsgebied op basis van een waaier aan socio-demografische kenmerken
  • Genereer positieve aandacht voor uw merk met de sampling van een kenmerkend product
  • Stimuleer aankoopgedrag door een kortingsbon bij uw sample te voegen
  • Evalueer uw sampling met een gepersonaliseerde Impact Survey

Als het in een brievenbus past, dan kunnen we het vast wel distribueren. Daag ons uit met uw ideeën voor een gerichte sampling voor uw bedrijf of merk, en wij sturen onze distributeurs op pad.

Contacteer ons

sample
sample D&L
Sample imperial

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

13 + 1 =