Niet alleen ervaart de consument een staal als een leuke verrassing (84%), ze worden ook als minder storend ervaren dan andere reclamekanalen (81%).
Door To Door Impact Survey 2017
Een product in de brievenbus van de consument is het allerbeste visitekaartje voor uw merk of winkel. Uit de jaarlijkse Door To Door Impact Survey blijkt dat staaltjes die unieke offline kracht bezitten om de zintuigen te prikkelen door het product echt te laten voelen of proeven.
Uit onze Customer Impact Survey blijkt bovendien dat sampling effectief bijdraagt tot een positieve merkbeleving. Huis-aan-huis bedeling van uw product zorgt er dan ook voor dat de consument uw product helemaal naar waarde kan schatten.
Als het in een brievenbus past, dan kunnen we het vast wel distribueren. Daag ons uit met uw ideeën voor een gerichte sampling voor uw bedrijf of merk, en wij sturen onze distributeurs op pad.
Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?
Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat.