Bij de verkiezing van het ‘Gekozen Product van het Jaar’ hebben consumenten het voor het zeggen. Het zijn de producten die zij handig, lekker, vernieuwend of gewoon onmisbaar vinden die een jaar lang het label ‘Gekozen Product van het Jaar’ op hun verpakking mogen vermelden. Maar hoe verloopt die hele verkiezing nu eigenlijk? Het antwoord is: via myShopi!
Voor het 2de jaar op rij is BD myShopi partner van ’Gekozen Product van het Jaar’ en bieden we de deelnemende producten aan de consument aan via cashbacks op myShopi. Eens consumenten het product gekocht en getest hebben, ontvangen ze een post cashback survey waarin ze hun mening delen over het product in kwestie. Maar liefst 28 verschillende cashbacks en surveys passeerden zo de voorbije weken de revue.
Ook tijdens het ‘Gekozen Product van het Jaar’event is BD myShopi omnipresent. We delen niet alleen de winnende producten uit via het myShopi winkeltje, maar delen dit jaar – net als partners Bpost en Mediageuzen – een mediaprijs uit tijdens de award show op 19 februari 2019. De winnaar krijgt een myShopi campagne cadeau, in de vorm van een cashback op myShopi en visibility boosters voor die cashback, zoals een splash page, Facebook post, push notification en dedicated newsletter. Alle winnende producten kunnen zich verwachten aan een voordelige cashback actie als cadeau. En dus kunnen consumenten zich verwachten aan een nieuwe lading interessante cashbacks op myShopi.