Native advertising Hyundai in myShopizine

Statusbericht

Het webformuliercomponent campaignmonitor kan niet worden weergegeven

De deelname van Hyundai aan myShopizine kaderde in het genereren van meer awareness rond de Hyundai Tucson met focus op gezinnen met kinderen. De campagne van Hyundai werd daarom geïntegreerd in het verhaal van de centrale consument en verspreid op 1,5 miljoen exemplaren in Vlaanderen en Wallonië.

De centrale consument deelde met de lezers alle voordelen van o.a. de grote kofferruimte en de automatische kofferbediening uit de doeken – erg handig voor haar als drukbezette moeder die met haar zoontje op de arm al zijn spullen en alle boodschappen moet inladen. Een call-to action nodigde uit om zelf een Hyundai uit te testen.

Hyundai koppelde haar native advertising aan een wedstrijd om EK-tickets te winnen op het myShopi platform. Het voordeel van zo’n wedstrijd is dat myShopi de hosting op zich neemt en de klant zelf geen opvolging moet doen. Zowel via het papieren als het digitale magazine, op de myShopizine blog en in de newsletter werd traffic naar de wedstrijd gestuurd, met tal van nieuwe leads voor Hyundai tot gevolg.

Contacteer ons voor meer info

Benieuwd naar een gepersonaliseerde strategie voor uw folderdistributie?

Vraag een offerte aan

Contacteer ons voor creatieve of digitale oplossingen op maat. 

Contact

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

11 + 0 =